Menüü
Ostukorv

YOU2TOYS TUPEKUULID TOPELTPALLIGA

YOU2TOYS TUPEKUULID TOPELTPALLIGA
YOU2TOYS TUPEKUULID TOPELTPALLIGA
YOU2TOYS TUPEKUULID TOPELTPALLIGA
YOU2TOYS TUPEKUULID TOPELTPALLIGA
YOU2TOYS TUPEKUULID TOPELTPALLIGA
9.95€
  • Laos: Postitame samal päeval I Alates 69€ tasuta tarne

TUPEKUULID TOPELTKUULIKESTEGA

  • Veniva tagasitõmbamisaasaga armukuulid
  • Võib kanda diskreetselt päeva jooksul
  • Tugevdab vaagnapõhjalihaseid
  • 70 grammi: ideaalne edasijõudnutele

Armukuulid tugevdavad tupe- ja vaagnapõhjalihaseid! Nendel tupekuulidel on vibreeriv sisemine kuulike, mille kasutamisel põrkab sisemine kuulike välise kesta vastu, sundides seda liikuma. Intiimsed lihased hakkavad iseenesest liikuma, püüdes hoida kuulikesi sees. Tööle hakkavad needki lihased, mis ei ole tegevuses isegi kõige tormilisema seksi ajal, kuna asuvad väljaspool stimulatsiooni piirkonda.

Vaagnapõhjalihaste treenimine toob kaasa suurenenud verevoolu vaagna piirkonda, mis muudab kliitori ja teised genitaalpunktid tundlikumaks ning naisel on lihtsam tippu jõuda.

Kogu pikkus koos tagasitõmbamissilmusega 11 cm, palli Ø 3,8 cm.

Kaal 70 g.

Materjal: ABS, TPR.

Soovitame kasutada veepõhist libestit. Hoolda oma tooteid korralikult- pese sooja vee ja seebiga enne ja pärast igat kasutuskorda. Soovitatav on kasutada spetsiaalselt seksleludele mõeldud puhastusvahendeid, et tagada tootele pikem eluiga ning värskus.


Miks on vaja vaagnapõhjalihaseid tugevdada?

Vaagnapõhjalihased toetavad kõiki vaagnapõhja organeid, põit, emakat ja soolestikku. Mida tugevamad vaagnapõhjalihased, seda tugevamad ja võimsamad on orgasmid. Vaagnapõhjalihaste treenimine on samuti soovitatud naistele, kes plaanivad rasestuda, et valmistada vaagnapõhja ette füsioloogiliseks stressiks, mis kaasneb raseduse hilisemate staadiumite ja sünnitusega. Lisaks vaagnapõhjalihastele treenivad tupekuulid ka häbemeluu- ündraluulihast nn ühte paljudest orgasmilihast.

Kuidas treenida tupekuulidega? 

Tee kuul libestusaine või veega märjaks (kergem paigaldada) aseta kuul umbes 3-4 cm sügavusele, keskendu ja tunneta vaagnapõhja-, sealhulgas kuuli ümbritsevaid lihaseid tõmba hästi kergelt kuuli küljes olevast nöörist; pinguta seejuures vaagnapõhjalihaseid nii, et kuul liiguks tupes üles- ehk sissepoole.

Algajale u 50g, edasijõudnule u 70 gr ja intensiivsemaks treeninguks 90-140gr. Treeni 1x päevas 5-30 min 1 kuu ning seejärel suurenda raskust. Tõmba lihased kokku ja lõdvesta 10 sekundiliste intervallidena. Õigesti asetatud kuul jääb kohe tupeava algusesse, seda ei lükata sama kaugele kui näiteks tampooni. Esimesel päeval kanna treeningkuuli 10-15 minutit, pikendades igal järgneval päeval kandmisaega 10-15 sekundi kaupa.

Veenduge, et treenimise ajal ei pingutaks puusade, tuharate ja kõhuõõne lihased, vastasel juhul ei saavutata te märkimisväärseid tulemusi. Ärge kunagi hoidke hinge harjutusi tehes. Hingake sujuvalt, sügavalt ja rahulikult. 




Lisa arvamus

Arvustuse lisamiseks palun logi sisse või loo uus konto.